Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/19201
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Качак, Тетяна Богданівна | - |
dc.contributor.author | Близнюк, Тетяна Олександрівна | - |
dc.contributor.author | Бай, Ігор Богданович | - |
dc.date.accessioned | 2024-03-25T07:27:19Z | - |
dc.date.available | 2024-03-25T07:27:19Z | - |
dc.date.issued | 2024-03 | - |
dc.identifier.citation | Качак Т.Б., Близнюк Т.О., Бай І.Б. Розвиток у молодших школярів художньо-образного мовлення. Інноваційна педагогіка. 2024. Випуск 67. Т.1. С. 99 - 102.DOI https://doi.org/10.32782/2663- 6085/2023/67.1.21 http://innovpedagogy.od.ua/archives/2024/67/part_1/23.pdf | uk_UA |
dc.identifier.other | DOI https://doi.org/10.32782/2663- 6085/2023/67.1.21 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/19201 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена проблемі розвитку художньо-образного мовлення учнів – невід’ємній складовій мовленнєвої культури здобувачів освіти, яка значною мірою формується у процесі читання та роботи з художніми текстами, вивчення мистецьких явищ, виконання творчих робіт на уроках мовно-літературної та мистецької освітніх галузей. З метою ефективного розвитку художньо-образного мовлення здобувачів початкової освіти запропоновано методику творчого інтерактивного читання сучасної дитячої літератури. Вона побудована на трьох основних аспектах: 1) вибір для читання актуальної для молодших школярів сучасної дитячої літератури; 2) обговорення і аналіз прочитаного у процесі реалізації інтерактивних та ігрових методик, залучення мистецького контексту й використання ІТ-технологій; 3) творча діяльність на основі прочитаного. Ефективність методики підсилює інтегроване навчання, зокрема поєднання змісту уроків мовно-літературного циклу й «Мистецтва», які дають можливість не тільки розглядати твір у мистецькому контексті, а й створювати власні креативні продукти, демонструючи художньо-образне мислення і мовлення. У межах проєкту Центру дослідження літератури для дітей та юнацтва «Вся Україна читає дітям» впродовж 13 років цю методику апробовано у школах Івано-Франківська та області під час проходження педагогічної практики студентами Педагогічного факультету Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника. Як приклад наведено етапи творчого інтерактивного читання книги «Рожева мрія» Кості Гнатенка, проілюстрованої Вікторією Ковальчук. Розвиток художньо-образного мовлення учнів є дієвим за умови проведення систематичної роботи, спрямованої на збагачення їхнього словника художніми засобами й експресивною лексикою, формування вмінь грамотно й естетично висловлювати думки в усній і писемній формах, мислити творчо й вербально матеріалізувати уявні образи. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Інноваційна педагогіка | uk_UA |
dc.subject | художньо-образне мовлення | uk_UA |
dc.subject | дитяча література | uk_UA |
dc.subject | мистецтво | uk_UA |
dc.subject | творче інтерактивне читання | uk_UA |
dc.subject | інтегроване навчання | uk_UA |
dc.title | Розвиток у молодших школярів художньо-образного мовлення | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті та тези (ПФ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стаття Качак Близнюк Бай 2024.pdf | 154.5 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.