Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/19035| Title: | Принципи підготовки майбутніх учителів початкових класів до реалізації різноманітних ролей в інклюзивному освітньому просторі |
| Other Titles: | PRINCIPLES OF TRAINING FUTURE TEACHERS OF PRIMARYGRADES FOR THE IMPLEMENTATION OF VARIOUS ROLES IN ANINCLUSIVE EDUCATIONAL SPACE |
| Authors: | Акімова, Олена Михайлівна |
| Keywords: | майбутні вчителі початкових класів принципи підготовки модель підготовки інклюзивний освітній простір рольові позиції вчителя початкових класів |
| Issue Date: | 2023 |
| Publisher: | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника |
| Citation: | Акімова О. Принципи підготовки майбутніх учителів початкових класів до реалізації різноманітних ролей в інклюзивному освітньому просторі // Освітні обрії. - Івано-Франківськ. - 2023. - Т. 57. - № 2, Ч.1 - С.85-88. |
| Abstract: | Професійна підготовка майбутніх фахівців спеціальності 013 Початкова освіта до реалізації різноманітних ролей в інклюзивному освітньому просторі здійснюється за паралельною моделлю. Зважуючи на необхідність упровадження цілісного підходу рівнів методології (філософський, загальнонауковий, конкретно-науковий та конкретно-фаховий), основними принципами підготовки майбутніх фахівців спеціальності 013 Початкова освіта до реалізації різноманітних ролей в інклюзивному освітньому просторі визначені: синергітизм, науковість, культуро-відповідність, едукаційность, гуманізація діяльності, об’єктивність, своєчасність, цілеспрямованість. Схарактеризовано ролі тьютора, ментора, коуча, фасилітатора майбутнього вчителя початкових класів, що відповідають основним засадам реалізації інклюзивної форми навчання в початковій школі. |
| URI: | http://hdl.handle.net/123456789/19035 |
| Appears in Collections: | Т. 57, № 2, Ч. 1 |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 7558-Текст статті-22967-2-10-20240220.pdf | 460.45 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.