Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/16986
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКардаш, Ірина Тарасівна-
dc.date.accessioned2023-07-13T06:41:45Z-
dc.date.available2023-07-13T06:41:45Z-
dc.date.issued2023-07-13-
dc.identifier.citationОсновна частина роботи складається з трьох розділів, висновків та списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи становить 50 сторінок, включаючи 14 рисунків та список використаних джерел з 35 найменувань.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/16986-
dc.description.abstractАктуальність цієї теми полягає в необхідності та доцільності впровадження нових способів просування товарів та послуг, використання інноваційних методів, а саме соціальних мереж, які створюють широкі можливості для досягнення позитивного економічного та соціального ефекту. Дослідження феномену соціальних мереж як інструменту для створення та розвитку сучасного підприємництва.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectмаркетинг, соціальні мережі, просування послугuk_UA
dc.titleМаркетингове просування товарів та послуг у соціальних мережах (SMM).uk_UA
dc.title.alternativeАвторефератuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ЕФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
8. Кардаш Ірина_МК_Автореферат.pdf458.18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.