Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/16985
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКапінус, Андрій Любомирович-
dc.date.accessioned2023-07-13T06:41:37Z-
dc.date.available2023-07-13T06:41:37Z-
dc.date.issued2023-07-13-
dc.identifier.citationЗагальний обсяг роботи становить 75 сторінок (включаючи 5 таблиць та 18 рисунків), список використаної літератури складається з 37 найменувань.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/16985-
dc.description.abstractАктуальність теми зумовлена необхідністю вивчення і розуміння психології споживача та дослідження причини прийняття ним певних рішень щодо купівлі тих чи інших товарів, дослідження та розуміння цінності товару або бренду, що сприймається споживачем.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectспоживча цінність, споживча поведінка, дослідження споживчої поведінкиuk_UA
dc.titleСистема досліджень споживчої поведінкиuk_UA
dc.title.alternativeАвторефератuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ЕФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7. Капінус Аандрій_МК_Автореферат.pdf315.08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.