Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/16969
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДудин, Богдана Василівна-
dc.date.accessioned2023-07-13T06:38:59Z-
dc.date.available2023-07-13T06:38:59Z-
dc.date.issued2023-07-12-
dc.identifier.citationСтруктура роботи складається зі вступу, трьох розділів, висновків, резюме, списку використаних джерел із 60 найменувань.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/16969-
dc.description.abstractНа сьогоднішній час вже важко недооцінювати корисність маркетингового дослідження в діяльності фірми. Адже, мета маркетингових досліджень – це дати можливість і вміння компанії ефективно ідентифікувати потреби своїх покупців, клієнтів, вивчати ситуацію на сучасному ринку та ефективно, прогнозовано, з рентабельністю вести бізнес. Маркетингові дослідження дозволяють цілеспрямовано зрозуміти психологію ринкової ситуації, вибір споживачів, імідж та бренд торгової марки та компанії в цілому, зміни в економічній сфері та на зовнішньому і внутрішньому ринку.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectмаркетингові дослідження, бренд, позиціонування брендуuk_UA
dc.titleМаркетингові дослідження брендівuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ЕФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4з. Дудин Діана_МКз_Автореферат.pdf156.58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.