Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/16502Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Єдинак, Геннадій Анатолійович | - |
| dc.contributor.author | Мицкан, Богдан Михайлович | - |
| dc.contributor.author | Галаманжук, Леся Людвигівна | - |
| dc.date.accessioned | 2023-06-01T08:44:56Z | - |
| dc.date.available | 2023-06-01T08:44:56Z | - |
| dc.date.issued | 2011 | - |
| dc.identifier.citation | Єдинак Г., Мицкан Б., Галаманжук Л. Теоретико-методичні основи рухової діяльності дітей із церебральним паралічем у фізичному вихованні // Вісник Прикарпатського національного університету. Серія: Фізична культура. – 2011. – Вип. 13. – C. 108–128. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/16502 | - |
| dc.description.abstract | У роботі здійснено обґрунтування теоретико-методичних основ формування й реалізації змісту рухової діяльності учнів 7-17 років з різними формами церебрального паралічу у фізичному вихованні в спеціальних навчальних закладах. Розроблено відповідну концепцію, технологію її реалізації в спеціальних навчальних закладах й експериментально перевірено ефективність останньої. Здійснено аналіз проблеми формування й реалізації змісту рухової діяльності, заснованого на використанні засобів фізичного виховання для соціальної адаптації дітей із церебральним паралічем. Виявлено лонгітюдинальним дослідженням схожі тенденції, особливості вияву й зміни морфофункціональних показників, результатів виконання рухових завдань із самозабезпечення, показників психічних функцій, рухової активності дівчаток і хлопчиків з різними формами церебрального паралічу в онтогенезі шкільного періоду. Анкетуванням та експертною оцінкою визначено основу організаційно-методичного забезпечення їх рухової діяльності у фізичному вихованні, а даними серії формуючих експериментів - основу ефективної реалізації цього забезпечення в практичній діяльності в спеціальних навчальних закладах для покращення психофізичного стану учнів. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.publisher | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника | uk_UA |
| dc.subject | діти з церебральним паралічем | uk_UA |
| dc.subject | соціальна адаптація | uk_UA |
| dc.subject | процес фізичного виховання | uk_UA |
| dc.subject | спеціальні навчальні заклади | uk_UA |
| dc.subject | зміст рухової діяльності | uk_UA |
| dc.subject | технологія реалізації змісту рухової діяльності | uk_UA |
| dc.title | Теоретико-методичні основи рухової діяльності дітей із церебральним паралічем у фізичному вихованні | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | № 13 | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Геннадій Єдинак, Богдан Мицкан, Леся Галаманжук С.108-128.pdf | 673.99 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.