Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/16327
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТереховська, Олена Володимирівна-
dc.date.accessioned2023-05-05T11:19:41Z-
dc.date.available2023-05-05T11:19:41Z-
dc.date.issued2021-06-
dc.identifier.citationТереховська О. В. ФОРМУВАННЯ ЛІТЕРАТУРОЗНАВЧИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ У ФІЛОЛОГІВ-ГЕРМАНІСТІВ: ДОСВІД ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДУ ПРАКТИЧНОЇ КРИТИКИ (НА МАТЕРІАЛІ НОВЕЛИ С. ЦВЕЙҐА «24 ГОДИНИ З ЖИТТЯ ЖІНКИ») //PROFESSIONAL LANGUAGES AND MODERN APPROACHES TO THEIR TEACHING: THE EXPERIENCE OF EUCOUNTRIES. (February 1 – March 12, 2021). Romania, Baia Mare. С. 56-60.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/16327-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectметод практичної критики, ініціація, новела, літературознавчі компетентності.uk_UA
dc.titleФОРМУВАННЯ ЛІТЕРАТУРОЗНАВЧИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ У ФІЛОЛОГІВ-ГЕРМАНІСТІВ: ДОСВІД ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДУ ПРАКТИЧНОЇ КРИТИКИ (НА МАТЕРІАЛІ НОВЕЛИ С. ЦВЕЙҐА «24 ГОДИНИ З ЖИТТЯ ЖІНКИ»)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ФФілолог)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Формування компетентностей.docx25.77 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.