Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/15753Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Червінська, Інна Богданівна | - |
| dc.contributor.author | Струк, Анна Василівна | - |
| dc.contributor.author | Притуляк, Оксана | - |
| dc.contributor.author | Никорак, Ярослав Ярославович | - |
| dc.date.accessioned | 2023-03-24T09:01:07Z | - |
| dc.date.available | 2023-03-24T09:01:07Z | - |
| dc.date.issued | 2022 | - |
| dc.identifier.citation | Червінська І. Б. Медіатехнології як ефективний засіб підвищення якості освітнього процесу в закладах вищої освіти / Н. І. Червінська, А. В. Струк, О. Притуляк, Я. Я. Никорак // Освітні обрії. - 2022. - Т. 55. - № 2. - С. 69-73. | uk_UA |
| dc.identifier.other | 10.15330/obrii.55.2.69-73 | - |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/15753 | - |
| dc.description.abstract | Автори розглядають питання розвитку медіаосвітніх технологій в умовах підготовки здобувачів освіти. Актуальність досліджуваної проблеми зумовлена великим освітньо-пізнавальним потенціалом сучасних медіатехнологій, які в педагогічній діяльності та освітній практиці виконують подвійну функцію: підвищення якості освітнього процесу під час вивчення різних дисциплін освітньої професійної програми шляхом високої ефективності якості навчального і розвивального потенціалу медіатехнологій – формування медійної грамотності студентів. Стаття присвячена проблематиці організації освітнього процесу у ЗВО за умов інтенсивного розвитку медіатехнологій, збільшення впливу медіаресурсів та впровадження ефективних медіапрактик у педагогічну діяльність. Обґрунтовано, що рівень медіаграмотності здобувача освіти виступає основним чинником формування успішного випускника-професіонала. Для вирішення окреслених завдань застосовано комплекс наукових методів, які забезпечують достовірність результатів і висновків. Наголошується, що медіатехнології можуть ефективно інтегруватися до освітнього контенту майже всіх навчальних дисциплін освітньої професійної програми певного рівня за умови дотримання дидактично-організаційних вимог щодо доцільності досягнення цілей і реалізації окреслених завдань медіаосвіти. Авторами вказується, що сучасне суспільство, де інформація набуває статусу соціокультурного й економічного ресурсів, вимагає підготовки компетентних спеціалістів, які вільно володіли б медіаосвітніми технологіями та ефективно їх застосовували в майбутній професійній діяльності. Дослідниками наголошується, що рівень медіаосвіти студентів повинен відповідати розвитку загального інтелектуального і професійного рівнів майбутнього фахівця певної галузі. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.publisher | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника | uk_UA |
| dc.subject | освітній процес | uk_UA |
| dc.subject | медіаосвітні технології | uk_UA |
| dc.subject | медіаграмотність | uk_UA |
| dc.subject | здобувачі освіти | uk_UA |
| dc.title | Медіатехнології як ефективний засіб підвищення якості освітнього процесу в закладах вищої освіти | uk_UA |
| dc.title.alternative | Media technologies as an effective tool improvement of quality of the educational process in institutions of higher education | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | Т. 55, № 2 | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 6674-Текст статті-19464-1-10-20230317.pdf | 412.67 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.