Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/15717Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Токмань, Ганна Леонідівна | - |
| dc.date.accessioned | 2023-03-23T09:20:02Z | - |
| dc.date.available | 2023-03-23T09:20:02Z | - |
| dc.date.issued | 2022 | - |
| dc.identifier.citation | Токмань Г. Л. Вивчення літературного експресіонізму в середній школі: діалогічна технологія / Г. Л. Токмань // Освітні обрії. - 2022. - Т. 55. - № 2. - С. 46-48. | uk_UA |
| dc.identifier.other | 10.15330/obrii.55.2.46-48 | - |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/15717 | - |
| dc.description.abstract | Стаття присвячена методиці вивчення експресіонізму на уроках української і зарубіжної літератури в середній школі, у центрі якої реалізація технології діалогічного навчання. На уроках літератури ця технологія сприяє інтелектуальній активності та спілкуванню учнів під час інтерпретації художнього тексту. Дослідниця запропонувала систему діалогів різноманітних типів, у результаті яких учні глибоко осмислять як сутність експресіонізму, так і стиль конкретного автора. Важливим є демонстрування експресіоністичних творів інших видів мистецтв. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.publisher | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника | uk_UA |
| dc.subject | мистецтво | uk_UA |
| dc.subject | експресіонізм | uk_UA |
| dc.subject | середня школа | uk_UA |
| dc.subject | українська література | uk_UA |
| dc.title | Вивчення літературного експресіонізму в середній школі: діалогічна технологія | uk_UA |
| dc.title.alternative | The study of literary expressionism in secondary school: dialogic technology | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| Appears in Collections: | Т. 55, № 2 | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 6668-Текст статті-19439-1-10-20230316.pdf | 391.43 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.