Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/15684| Назва: | Динаміка розумової працездатності дітей у перший рік навчання в основній школі |
| Автори: | Герасимчук, Андрій Юрійович |
| Ключові слова: | першокласники розумова працездатність динаміка фізичне виховання |
| Дата публікації: | 2014 |
| Видавництво: | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника |
| Бібліографічний опис: | Герасимчук А. Динаміка розумової працездатності дітей у перший рік навчання в основній школі // Вісник Прикарпатського національного університету. Серія: Фізична культура. – 2014. – Вип. 19. – C. 94 – 100. |
| Короткий огляд (реферат): | Проаналізовано одержані в констатувальному експерименті дані щодо величин вияву та зміни розумової працездатності 6-річних дівчаток і хлопчиків у різні дні навчального тижня на початку й на- прикінці першого семестру при використанні традиційної організації та змісту чинної програми фізич- ного виховання в школі. Установлено, що така працездатність за обсягом і швидкістю перероблення зо- рової інформації відзначається схожими тенденціями зміни й особливостями вияву, які зумовлені періо- дом семестру та днем навчального тижня. Відзначена можливість підвищити розумову працездат- ність першокласників і підтримувати її на досягнутому рівні увесь тиждень без шкоди для здоров’я в разі вдосконалення організації й змісту фізичного виховання, що реалізується протягом дня в різних формах. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/15684 |
| Розташовується у зібраннях: | № 19 |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Андрій Герасимчук С.94-100.pdf | 206.76 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.