Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/14744Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Грушецька, Наталія Олексіївна | - |
| dc.date.accessioned | 2023-01-13T12:27:40Z | - |
| dc.date.available | 2023-01-13T12:27:40Z | - |
| dc.date.issued | 2022-12 | - |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/14744 | - |
| dc.description.abstract | У дипломній роботі на здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти узагальнено сучасні погляди на фізичну та технічну підготовку спортсменок у легкоатлетичних стрибках у довжину на етапі спортивного удосконалення. Метою роботи було розробити та перевірити ефективність програми удосконалення фізичної та технічної підготовки спортсменок у легкоатлетичних стрибках у довжину на етапі спортивного удосконалення. У відповідності до мети, об'єкту та предмету дослідження, були сформульовані такі завдання: 1. Визначити фізичний стан спортсменок у стрибках у довжину на етапі на етапі спортивного удосконалення. 2. Визначити технічну підготовку спортсменок у стрибках у довжину на етапі спортивного удосконалення. 3. Розробити і експериментально апробувати тренувальну програму для покращення технічної і фізичної підготовки спортсменок у стрибках у довжину на етапі спортивного удосконалення. На οснοві οтриманих даних, рοзрοбленο та наукοвο οбґрунтοванο програму удосконалення фізичної та технічної підготовки спортсменок у легкоатлетичних стрибках у довжину на етапі спортивного удосконалення. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.title | ФІЗИЧНА І ТЕХНІЧНА ПІДГОТОВКА СТРИБУНІВ У ДОВЖИНУ НА ЕТАПІ СПОРТИВНОГО УДОСКОНАЛЕННЯ | uk_UA |
| dc.type | Working Paper | uk_UA |
| Appears in Collections: | Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ФФВС) | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| маг. Грушецька (заочн.).pdf | 492.08 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.