Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/14571| Назва: | Автоматична генерація текстур в ігровому програмному забезпеченні |
| Інші назви: | ДИПЛОМНА РОБОТА на здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти |
| Автори: | Родчин, Тетяна |
| Ключові слова: | методи цифрової обробки зображень комп"ютерна графіка |
| Дата публікації: | 2021 |
| Видавництво: | ПНУ ім. В.Стефаника |
| Короткий огляд (реферат): | В даній роботі описано розробку алгоритму для автоматичної генерації текстур, а також створення нейронної мережі, яка працює завдяки даному алгоритму. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/14571 |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ФМІ) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Магістерська_Родчин.docx | 42.37 MB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.