Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/13786| Title: | Оновлення змісту літературної освіти школярів: теоретичний і практичний аспекти |
| Authors: | Качак, Тетяна Богданівна |
| Keywords: | літературна освіта НУШ шкільний літературний канон літературна компетентність |
| Issue Date: | Dec-2021 |
| Citation: | Качак Тетяна. Оновлення змісту літературної освіти школярів: теоретичний і практичний аспекти. Стратегії курсу української літератури в загальноосвітній школі: навчально-методичний посібник / Т. Качак та ін.; за ред. О. Яблонської. Луцьк: Надстир’я, 2021. С. 4-30. |
| Abstract: | У розділі розглянуто питання актуальності літературної освіти, читацької компетентності школярів. Охарактеризовано представлення літературної складової в Державному стандарті базової середньої освіти та модельних навчальних програмах НУШ. Проаналізовано зміст сучасної літературної освіти учнів у контексті шкільного літературного канону; окреслено основні критерії відбору творів для вивчення і читання. Проведено загальний огляд нових творів, запропонованих у модельних програмах з літератури, затверджених МОН України для впровадження у закладах середньої освіти з 2022 року. |
| URI: | http://hdl.handle.net/123456789/13786 |
| Appears in Collections: | Навчальні матеріали (ПФ) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Качак Тетяна. Літературна освіта у середній школі _оновлення змісту.pdf | 1.06 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.