Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/13708Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Савчук, Борис Петрович | - |
| dc.date.accessioned | 2022-11-23T12:49:50Z | - |
| dc.date.available | 2022-11-23T12:49:50Z | - |
| dc.date.issued | 2021 | - |
| dc.identifier.citation | Слюсаренко Н.В., Савчук Б.П. Концепуталізація педагогічної діягностики – від Аристотеля до Павла Блонського. Педагогічний альманах. 2021. Вип. 48. С. 220-227. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/13708 | - |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.relation.ispartofseries | №48; | - |
| dc.title | Концепуталізація педагогічної діягностики – від Аристотеля до Павла Блонського. | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | Статті та тези (ПФ) | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Савчук_Слюсаренко 2021.pdf | 499.08 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.