Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/12878
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКуденко, Наталія Володимирівна-
dc.contributor.authorПолонець, В. М.-
dc.date.accessioned2022-09-15T06:56:27Z-
dc.date.available2022-09-15T06:56:27Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationКуденко Н. В., Полонець В. М. Розвиток стратегічного маркетингу на українських підприємствах // Вісник Прикарпатського університету. Серія: Економіка. - 2005. - № 2. - С. 69-74.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/12878-
dc.description.abstractСтаття присвячена одній із найбільш актуальних проблем маркетингу, яка безпосередньо торкається практичного застосування стратегічного маркетингу та маркетингових концепцій на підприємствах України. Співставленні аналогічні проблеми вітчизняних та закордонних підприємств, виявлені спільні риси, проблеми та методи їх вирішення. Розглянуті основні перешкоди, які виникають при впровадженні маркетингових принципів, запропонована їх класифікація та шляхи подолання.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherПрикарпатський національний університет імені Василя Стефаникаuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectстратегічний маркетингuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.titleРозвиток стратегічного маркетингу на українських підприємствахuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Куденко Н.В., Полонець В.М. С.69-74.pdf302.56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.