Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/1278
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Потапчук, Тетяна Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-02-28T10:12:58Z | - |
dc.date.available | 2020-02-28T10:12:58Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Потапчук Т. В. Професійна позиція майбутніх учителів початкових класів як науково-педагогічна проблема / Т. В. Потапчук // Освітній простір України. - 2019. - Т. 1. - № 17. - С. 92-96. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/1278 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто процес формування професійної позиції майбутніх учителів початкових класів, який є найбільш складним і найменш розробленим як у теоретичному, так і в методичному аспектах, зважаючи на його домінуючу роль, на нашу думку, у вихованні життєво активних, гуманістично спрямованих громадян України. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника" | uk_UA |
dc.subject | професійна позиція | uk_UA |
dc.subject | майбутні учителі початкових класів | uk_UA |
dc.subject | особистісно-діяльнісна спрямованість | uk_UA |
dc.title | Професійна позиція майбутніх учителів початкових класів як науково-педагогічна проблема | uk_UA |
dc.title.alternative | Рrofessюnal position of future primary school teachers as a scientific and pedagogical problem | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | № 17 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
4264-12730-1-SM.pdf | 109.24 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.