Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/12775
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛіснік, Антон-
dc.contributor.authorПарчевський, Рафал-
dc.date.accessioned2022-08-15T12:56:16Z-
dc.date.available2022-08-15T12:56:16Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЛіснік А. Використання безпілотних літальних апаратів в екологічній освіті / А. Ліснік, Р. Парчевський // Журнал Прикарпатського університету імені Василя Стефаника. - 2022. - Т. 9. - № 1. - С. 37-43.uk_UA
dc.identifier.other10.15330/jpnu.9.1.37-43-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/12775-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано актуальність проблеми екології, збереження навколишнього середовища, розвитку екологічної свідомості усіх громадян Планети. Екологічна освіта – це процес, який слід реалізовувати на кожному рівні освіти. Доведено, що свідомість громадськості щодо охорони навколишнього середовища є важливим елементом процесу глобалізації. Збільшення кількості відходів, викликаних також пандемією COVID-19, створює багато загроз для навколишнього середовища. Автори переконані, що постійне підвищення обізнаності людей можливе шляхом навчання персоналу, викладачів та інженерів та проведення різноманітних інформаційних кампаній. Використання безпілотної авіації може підтримати діяльність, яку проводять школи чи інші навчальні заклади, що займаються екологічними проблемами в Польщі. Завдяки спеціалізованим функціям дрони можуть ефективно показувати наявні загрози природному середовищу. Цей вид діяльності може сприяти візуалізації забруднення, пожеж, повені чи іншого небезпечного для навколишнього середовища явища. Акцентовано, що дані фото чи відео можна використовувати в загальноосвітній системі. Визначено можливості початкової та загальної середньої освіти у формуванні екологічних знань та умінь дітей і молоді. Здійснено аналіз змісту навчальної програми для польських шкіл, зокрема уроків географії, біології, технології, хімії, етики, основ підприємництва та інших, щодо їх екологічної спрямованості. Наголошено на потребі підвищення кваліфікації вчителів, їх неформальній освіті у руслі окресленої проблеми: екологічні семінари, тренінги, воркшопи та ін.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherПрикарпатський національний університет імені Василя Стефаникаuk_UA
dc.subjectекологічна освітаuk_UA
dc.subjectекологічна свідомістьuk_UA
dc.subjectнавчанняuk_UA
dc.subjectбезпекаuk_UA
dc.titleВикористання безпілотних літальних апаратів в екологічній освітіuk_UA
dc.title.alternativeThe Use of Unmanned Aerial Vehicles in Environmental Educationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Т. 9, № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6168-Текст статті-17380-1-10-20220801.pdf403.6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.