Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/12178Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Кузенко, Олександра Йосифівна | - |
| dc.contributor.author | Ніколаєску, Інна Олександрівна | - |
| dc.contributor.author | Нікітська, Юлія Мирославівна | - |
| dc.date.accessioned | 2022-04-20T09:51:25Z | - |
| dc.date.available | 2022-04-20T09:51:25Z | - |
| dc.date.issued | 2021 | - |
| dc.identifier.citation | Кузенко О. Й. Розвиток емоційної децентрації вихованців інклюзивних груп закладу дошкільної освіти засобами ігротерапії / О. Й. Кузенко, І. О. Ніколаєску, Ю. М. Нікітська // Освітні обрії. - 2021. - Т. 53. - № 2. - С. 40-42. | uk_UA |
| dc.identifier.other | 10.15330/obrii.53.2.40-42 | - |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/12178 | - |
| dc.description.abstract | У статті розкривається значення ігротерапії в розвитку емоційної децентрації вихованців інклюзивних груп ЗДО. Акцентується, що емоційна децентрація, як важлива інтегральна якість особистості в дошкільному віці відтворюється у здатності розуміти почуття, думки та соціальну позицію однолітків і дорослих. Провідним завданням розвитку емоційної децентрації дітей з ООП засобами ігротерапії розглядається необхідність надання їм допомоги в самоусвідомленні, осмиленні своєї гідності, проблемних аспектів, особистих труднощів і досягнень інших людей. Доведено, що використання ігротерапії в інклюзивному освітньому просторі ЗДО сприяє н[1]лагодженню комунікації дітей з ООП з однолітками, дорослими та сприяє гармонізації їх соціальних взаємин, таким чином забезпечуючи формування в них емоційної децентрації. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.publisher | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника | uk_UA |
| dc.subject | діти з особливими освітніми потребами | uk_UA |
| dc.subject | інклюзивна освіта | uk_UA |
| dc.subject | ігротерапія | uk_UA |
| dc.subject | емоційна децентрація | uk_UA |
| dc.title | Розвиток емоційної децентрації вихованців інклюзивних груп закладу дошкільної освіти засобами ігротерапії | uk_UA |
| dc.title.alternative | Development of emotional decentration of inclusive group preschoolers through game therapy | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | Т. 53, № 2 | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 5888-Текст статті-15992-1-10-20220415.pdf | 188.47 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.