Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/12036Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Лемко, Галина Іванівна | - |
| dc.date.accessioned | 2022-02-21T07:17:56Z | - |
| dc.date.available | 2022-02-21T07:17:56Z | - |
| dc.date.issued | 2021 | - |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/12036 | - |
| dc.description.abstract | Проаналізовано соціально-педагогічні чинники, які є основою саморегуляції особистості. Такі чинники як цінності, самосвідомість, самооцінка, бажання досягти успіху, самореалізація являються підґрунтям саморегуляції особистості | uk_UA |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.subject | саморегуляція, особистість, чинники | uk_UA |
| dc.title | Соціально-педагогічні чинники саморегуляції особистості | uk_UA |
| dc.title.alternative | Соціально-педагогічні чинники саморегуляції особистості | uk_UA |
| dc.type | Thesis | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | Статті та тези (ПФ) | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Соціально-педагогічні чинники саморегуляції особистості.pdf | 651.44 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.