Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/11996| Назва: | Рівні розвитку соціально-моральної позиції у сучасних старшокласників |
| Інші назви: | Рівні розвитку соціально-моральної позиції у сучасних старшокласників |
| Автори: | Лемко, Галина Іванівна |
| Ключові слова: | соціально-моральна позиція, розвиток, старшокласники, рівні розвитку, ціннісні орієнтації, світогляд старшокласника |
| Дата публікації: | 2020 |
| Серія/номер: | 3.1 (79.1); |
| Короткий огляд (реферат): | Розв’язання ключових для періоду ранньої юності задач – особистісного та професійного виборів, які за своєю суттю є завжди моральними, потребує від особистості певного морального розвитку. Загальними тенденціями зростання моральності старшокласників є розвиток їх самосвідомості, вольових якостей, відповідальності, формування власної системи цінностей, світогляду тощо. У статті проаналізовано особливості соціально-моральної позиції сучасних старшокласників. У результаті такої аналітичної роботи було визначено 4 рівні сформованості соціально-моральної позиції у сучасних старшокласників: відповідальний, конформістський, пасивний, безвідповідальний. У нашому дослідженні вони характеризуються наступним чином: відповідальний, конформістський, пасивний, безвідповідальний. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/11996 |
| Розташовується у зібраннях: | Статті та тези (ПФ) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Рівні розвитку соціально-моральної позиції у сучасних старшокласників.pdf | 226.41 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.