Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/11414| Title: | МОВНЕ СЕРЕДОВИЩЕ ЯК ПРОБЛЕМА НАУКОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ У КОНТЕКСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ |
| Other Titles: | LANGUAGE ENVIRONMENT AS A PROBLEM OF SCIENTIFIC RESEARCH IN THE CONTEXT OF TEACHING A FUTURE TEACHER TO PROFESSIONAL ACTIVITY |
| Authors: | Наконечна, Лариса Богданівна |
| Keywords: | мовне середовище; мовленнєве середовище; мовна особистість; професійна підготовка; майбутній учитель. language environment; speech environment; language personality; professional training; future teacher. |
| Issue Date: | 2021 |
| Publisher: | Ужгородський національний університет |
| Citation: | Наконечна Л.МОВНЕ СЕРЕДОВИЩЕ ЯК ПРОБЛЕМА НАУКОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ У КОНТЕКСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Науковий вісник Ужгородського університету. . 2021, № 1 (48) С. 289-292 |
| Series/Report no.: | № 1 (48); |
| Abstract: | Стаття присвячена розгляду суті поняття «мовне середовище» як соціального феномена, одного зі складників життєвого простору людини, освітнього простору навчального закладу, а також як чинника формування мовної особистості. Актуальність порушеного питання зумовлена кількома моментами, зокрема необхідністю вивчення ролі мовного середовища у формуванні комунікативної компетентності особистості школяра, а також задля ефективної підготовки майбутніх учителів до професійної діяльності. Метoю публiкaцiї є oкреслення пoнятiйнoгo aпaрaту дoслiдження мовного середовища у контексті підготовки майбутніх учителів до професійної діяльності. Авторка провела аналіз наукових досліджень з проблеми; розглянула напрямки вивчення мовного середовища як суспільного явища; з’ясувала поняттєвий зміст низки термінів, які комплексно описують мовне середовище; виявила і проаналізувала деякі дискусійні питання цієї проблематики; розкрила авторське розуміння дефініцій «мовне середовище» і «мовленнєве середовище», описала різновиди мовного середовища в Україні. Методологія дослідження базується на загальнонаукових методах дослідження: порівняння й узагальнення, аналіз і синтез, дедукція та індукція, методи абстракції, класифікації, систематизації. |
| URI: | http://hdl.handle.net/123456789/11414 |
| ISSN: | 2524-0609 |
| Appears in Collections: | Статті та тези (ПФ) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Наконечна НВ Ужгород.ун-т, №1 2021.pdf | 562.67 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.