Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/11019Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Яцура, Михайло Михайлович | - |
| dc.contributor.author | Гамарник, Анна Михайлівна | - |
| dc.contributor.author | Рачій, Богдан Іванович | - |
| dc.date.accessioned | 2021-10-05T07:18:19Z | - |
| dc.date.available | 2021-10-05T07:18:19Z | - |
| dc.date.issued | 2021 | - |
| dc.identifier.citation | Яцура М. М., Гамарник А. М., Рачій Б. І. Силлабус та навчально-методичний комплекс дисциплін: спільності і відмінності // Освітні обрії. - 2021. - Т. 52. - № 1. - С. 78-84. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/11019 | - |
| dc.description.abstract | У статті проведено порівняльний аналіз структур, змісту і значення силлабусу та НМК загального курсу фізики з розділу "Оптика", розроблених для студентів спеціальності "Фізика і астрономія". На його основі зроблено висновок, що якщо НМК доповнити частинами силлабусу, які в НМК відсутні, то без найменшої шкоди для організації навчально-виховного процесу можна обійтися без силлабусу. Запропоновано нову (розширену) структуру НМК. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.publisher | ДВНЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника" | uk_UA |
| dc.subject | силлабус | uk_UA |
| dc.subject | навчально-методичний комплекс | uk_UA |
| dc.subject | методичний супровід | uk_UA |
| dc.subject | порівняльний аналіз | uk_UA |
| dc.title | Силлабус та навчально-методичний комплекс дисциплін: спільності і відмінності | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | Т. 52, № 1 | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 5346-Текст статті-13186-1-10-20210919.pdf | 276.05 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.