Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/11014Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Котик, Тетяна Миколаївна | - |
| dc.contributor.author | Кєжковска, Ірина | - |
| dc.date.accessioned | 2021-10-04T13:36:00Z | - |
| dc.date.available | 2021-10-04T13:36:00Z | - |
| dc.date.issued | 2021 | - |
| dc.identifier.citation | Котик Т. М., Кєжковска І. Ознайомлення студентів закладів педагогічної освіти з унеском Василя Сухомлинського в методику навчання рідної мови // Освітні обрії. - 2021. - Т. 52. - № 1. - С. 63-68. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/11014 | - |
| dc.description.abstract | У статті висвітлено результати впровадження експериментальної методики творчого розвитку лінгводидактичної спадщини В. Сухомлинського в сучасну освітню практику вищих педагогічних освітніх закладів. Визначено напрями освітньої діяльності та особливості організації навчання студентів, а також подано результати констатувального й підсумкового етапів дослідження. Охарактеризовано чотири рівні обізнаності студентів з лінгводидактичною спадщиною В. Сухомлинського. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.publisher | ДВНЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника" | uk_UA |
| dc.subject | лінгводидактична спадщина В. Сухомлинського | uk_UA |
| dc.subject | підготовка студентів спеціальності "Початкова освіта" | uk_UA |
| dc.subject | методика навчання рідної мови | uk_UA |
| dc.title | Ознайомлення студентів закладів педагогічної освіти з унеском Василя Сухомлинського в методику навчання рідної мови | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | Т. 52, № 1 | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 5341-Текст статті-13172-1-10-20210918.pdf | 229.61 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.