Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/10995Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Матковський, Михайло Йосипович | - |
| dc.date.accessioned | 2021-10-01T09:44:20Z | - |
| dc.date.available | 2021-10-01T09:44:20Z | - |
| dc.date.issued | 2021 | - |
| dc.identifier.citation | Матковський М. Особливості вербальної взаємодії вчителя та учня в освітньому просторі школи (за творами Івана Франка) // Освітні обрії. - 2021. - Т. 52. - № 1. - С. 12-15. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/10995 | - |
| dc.description.abstract | Автором досліджуються особливості вербальної взаємодії вчителя та учня в освітньому просторі школи в контексті поглядів Івана Франка. Обґрунтовується необхідність пошуку нових стратегій та максимально сприятливих умов щодо підтримки процесів соціалізації, адаптації і самореалізації молоді в соціумі. Підкреслюється, що успіх педагогічного спілкування залежить від професійної підготовки, певних умінь і якостей учителя. Аргументується актуальність упровадження педагогічних ідей Івана Франка у процес навчання, виховання і розвитку особистості. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.publisher | ДВНЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника" | uk_UA |
| dc.subject | освітній простір | uk_UA |
| dc.subject | Іван Франко | uk_UA |
| dc.subject | вербальна взаємодія | uk_UA |
| dc.subject | педагогічний вплив | uk_UA |
| dc.subject | особистість | uk_UA |
| dc.title | Особливості вербальної взаємодії вчителя та учня в освітньому просторі школи (за творами Івана Франка) | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | Т. 52, № 1 | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 5330-Текст статті-13136-1-10-20210918.pdf | 230.77 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.