Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1058
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВасиленко, Катерина Сергіївна-
dc.date.accessioned2019-12-24T09:35:40Z-
dc.date.available2019-12-24T09:35:40Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationВасиленко К. С. Дослідницька компетентність майбутнього вчителя початкових класів: структурні компоненти / К. С. Василенко // Освітній простір України. - 2019. - Вип. 16. - С. 56-62uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1058-
dc.description.abstractУ статті визначено основні структурні компоненти дослідницької компетентності майбутнього вчителя початкових класів, при чому ці питання розглянуто у контексті реформування української системи освіти. Нами наведено результати теоретичного дослідження основних понять, які стосуються дослідницької компетентності майбутніх вчителів початкових класів, її компонентної структури. Спираючись на теоретико-методологічний аналіз сучасних педагогічних досліджень, запропоновано чотири-компонентну структуру дослідницької компетентності, яку складають мотиваційно-ціннісний, інформаційно-змістовий, діяльнісно-поведінковий, оцінювально-рефлексивний компоненти. У дослідженні використано загальнонаукові методи теоретичного рівня. Стаття є теоретичною основою подальших емпіричних досліджень, окреслено подальші напрями вивчення зазначеного феномену.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectдослідницька компетентністьuk_UA
dc.subjectструктура дослідницької компетентностіuk_UA
dc.subjectкомпоненти дослідницької компетентностіuk_UA
dc.subjectмайбутні вчителі початкових класівuk_UA
dc.titleДослідницька компетентність майбутнього вчителя початкових класів: структурні компонентиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 16

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
9.pdf143.66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.