Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/10493Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Сокол, Тетяна | - |
| dc.date.accessioned | 2021-07-08T07:14:10Z | - |
| dc.date.available | 2021-07-08T07:14:10Z | - |
| dc.date.issued | 2018 | - |
| dc.identifier.citation | Сокол Т. Медіаосвіта та медіа грамотність як критерії демократичного суспільства // Вісник Прикарпатського університету. Політологія / Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. – Івано-Франківськ: ЛІК, Вип.12. – 2018. – С.321–326. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/10493 | - |
| dc.description.abstract | Стаття присвячена вивченню ролі та особливостей медіаосвіти і медіаграмотності з огляду розвитку сучасного інформаційного суспільства. Розглядаються ключові принципи медіаграмотності. Аналізується важливість медіакомпетенції, як складової професійної успішності. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.publisher | ДВНЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника" | uk_UA |
| dc.subject | медіа | uk_UA |
| dc.subject | засоби масової інформації | uk_UA |
| dc.subject | медіаосвіта | uk_UA |
| dc.subject | медіаграмотність | uk_UA |
| dc.subject | медіакомпетентність | uk_UA |
| dc.title | Медіаосвіта та медіа грамотність як критерії демократичного суспільства | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | № 12 | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 4259-Текст статті-9116-1-10-20200819.pdf | 547.61 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.